Реклама на білборді: ефективність, плюси і мінуси
Розміщення друкованої продукції на білбордах – це можливість привернути увагу максимальної кількості потенційних покупців товарів або послуг. Мегаборди, інформацію на яких можна побачити на далекій відстані, є найкращим рішенням для просування масштабних ідей і охоплення цільової аудиторії.
Білборди: плюси і мінуси використання білбордів
Розміщення реклами на носіях величезного розміру має ряд переваг і недоліків. Тому, щоб отримати об'єктивну оцінку ефективності використання рекламних щитів, потрібно вдатися до:
- Глибокого дослідження сегмента ринку і позицій конкурентів.
- Вивченню купівельної спроможності споживачів рекламованого товару.
- Порівняно продажів до і після впровадження реклами.
За оцінками експертів, саме білборди найменше впливають на психіку людей. Вони, на відміну від банерів і переносних рекламних споруд, не закривають оглядовості і не заважають руху в громадських місцях.
Переваги
Використання білбордів для розміщення реклами – це можливість ефективного впливу на сприйняття споживачів.
Ознайомитися з інформацією на білборді стандартного розміру можна за кілька секунд. Це є додатковим аргументом на користь використання рекламних щитів, адже покупець вважає, що робить вибір самостійно.
Зображення на великих щитах легко привертають увагу різних груп людей і дозволяють зробити рекламу компанії помітною. Перевагою для підприємців, що продають товари, вважається можливість розташувати конструкції в безпосередній близькості до торгового об'єкту.
Недоліки
Серед мінусів використання носіїв великих розмірів, слід зазначити:
- Високу вартість оренди рекламної площі. На думку маркетологів, для того, щоб реклама спрацювала, вона повинна бути на виду не менше місяця. Саме таким буває мінімальний період найму щитів.
- Нетривалий термін служби. Друкарська продукція, якої обклеюють рекламні площі, схильна до впливу сонячного світла, опадів і вітрів. Щоб збільшити корисний час використання, інформацію наносять на спеціальний папір, а іноді і вінілове полотно, що робить рекламу дорогою.
- Необхідність вибору місця. Рекламні щити повинні бути видно з великої відстані. Близькість будинків і наявність перешкод, що заважають сприйняттю інформації, можуть стати причиною марності капіталовкладення.
Ще одним недоліком, що впливає на ефективність використання білбордів, є невідповідність сприйняття. Якщо ви оберете опцію не завжди вдається повною мірою оцінити майбутній вигляд продукту, особливо, якщо рекламний щит буде перевищувати класичні розміри.
Про ефективність: кому потрібна реклама на білбордах
Щоб зрозуміти, для яких компаній буде ефективно використовувати білборди, слід оцінити ступінь впливу таких факторів, як:
- Територія охоплення. Нерідко клієнтом не враховується наявність попиту на інформацію в місці, де знаходиться білборд.
- Вартість проекту для замовника. Виготовлення рекламної продукції для носіїв великого розміру досить витратний захід. Перш, ніж зважитися на оренду білборда, слід оцінити потенційну віддачу від реалізації проекту. Якщо захід не принесе досить високих доходів, і прибуток зможе тільки покрити витрати на розміщення реклами, то краще задіяти інші способи охоплення потенційних споживачів.
- Цільова аудиторія. Наявність потоку людей ще не означає, що реклама окупить вкладення в короткий термін, якщо не буде знайдений « свій » клієнт.
Як показує практика, рекламні щити актуальні для фірм, які надають послуги та продають товари населенню. Для максимального охоплення покупців і швидкого залучення цільової аудиторії замовити рекламу на білбордах доцільно:
- великим мережам аптек або клінік;
- торговим точкам з філіями в містах;
- автозаправок і автосалонам;
- юридичним конторам з повним спектром послуг;
- мережевим ресторанам або кафе.
Скористатися просуванням інформації на великих щитах можуть розважальні заклади (кінотеатри, концертні зали і нічні клуби), громадські організації, для яких важливий швидкий охоплення ідеєю великої кількості цільової аудиторії, і спортивні клуби.
Недоцільно розміщувати рекламну продукцію на великих площах компаніям, які займаються виготовленням продуктів для внутрішнього споживання або міні-фірмам, оборот яких незначний.
Поради експертів: на що звернути увагу
Підвищити ефективність використання реклами, розташованої на носіях великого розміру, можна при правильному підході до розробки макета і вибору оптимального місця, з якого інформація буде легко сприйматися потенційними споживачами продукту.
Щоб отримати максимум віддачі від рекламної споруди важливо подбати про правильне місце розташування конструкції. Оренда щита в густонаселеному районі може бути менш ефективною, ніж реклама, розташована в добре обозній ділянці з високим потоком транспорту або пішоходів.
Щоб реклама довгий час залишалася барвистою і привертала увагу, не варто економити на якості плакатів для друку, а також використовувати площі, обладнані підсвічуванням. З метою збільшення аудиторії, зацікавленої в придбанні товарів або послуг, слід розміщувати рекламу на декількох щитах, розташованих на різних напрямках.