Розміщення зовнішньої реклами в
Кременчуці
Використовувати зовнішню рекламу для просування своїх товарів і послуг можуть все: від невеликих компаній до корпорацій з мільярдними ставками. Вона не вимагає ніякої активності: щоб побачити повідомлення, людині не потрібно включати телевізор, читати газету або заходити в Інтернет. Зовнішня реклама «працює», поки люди пересуваються по звичайному маршруту і займаються повсякденними справами.
Рекламодавці в Кременчуці воліють комунікувати з аудиторією за допомогою таких outdoor-носіїв:
-
Білборди – великі щити, переважно 3 × 6, які підходять для розміщення різних рекламних повідомлень: від анонсів заходів до привітань зі святами.
-
Скролли – конструкції, експонують динамічний контент, що притягує увагу значно більше, ніж статичне зображення.
-
Сітілайти – носії, зазвичай оснащені підсвічуванням, завдяки чому ефективні навіть з настанням темряви.
Характеристики аудиторії
Розміщення зовнішньої реклами в Кременчуці – це можливість побудувати ефективну комунікацію з аудиторією майже в 225 тис. осіб. Саме стільки людей проживає в місті за даними на 2021 рік. «Зовнішня реклама» здатна охопити до 99% населення з різних соціальних груп.
Як вибрати оптимальне місце?
Реклама на вулицях міста зустрічається повсюдно. При виборі відповідного місця варто спиратися не тільки на принцип «чим більше людей – тим краще», а й враховувати наступні фактори:
-
«Завантаженість» місця іншою рекламою;
-
швидкість руху на локації;
-
відповідність аудиторії.
Розробити ефективну адресну програму в Кременчуці допоможе агентство «АІМ Груп». Відзначимо, що на підсумкову вартість «наружки» впливають терміни оренди і обсяги замовлення. Щоб дізнатися подробиці, залишайте заявку на зворотний дзвінок на сайті!