OOH -реклам а як інструмент геолокаційні маркетингу
Всі рекламні об'єкти , які бачить людина , вийшовши з будинку, ( зовнішня і внутрішня реклама) отримали об'єднане назва ООН ( Out of Home ). Класична і цифрова ООН-реклама відрізняється досить швидкими темпами зростання, вона широко використовується в геолокаційні маркетингу .
Що таке геолокаційні маркетинг?
Роздрібна торгівля розвивається в умовах високої конкуренції . Тому використання в маркетингу відомостей про місцезнаходження клієнта ( геолокації ) сьогодні особливо актуально. Власники смартфонів майже завжди носять їх з собою . Дані про місцезнаходження людини з цих пристроїв є індикатором його переваг . Адже він частіше відвідує місця , які йому подобаються . Геомаркетинг забезпечує взаємодію з користувачем на підставі його місця розташування .
Технології , які використовуються бізнесом
Інструментами геолокаціанного маркетингу є : - Bluetooth -маякі ; - GPS технології; - технології NFC . Бізнес сьогодні широко використовує Bluetooth -маякі . При попаданні мобільного пристрою в зону дії маячка на гаджет приходить повідомлення або інше передбачене програмою дію. Використання цієї технології в світі зросло на 23%. У європейських, ближньо -східних , африканських країнах Bluetooth -маякі використовуються в роботі 84% компаній. Не менш популярні технології, що використовують GPS . Інформація про місце розташування людини передається через супутники GPS . Асоціація геолокаційні маркетингу вважає, що технологією користуються 52% світових компаній. Найнижчий рівень популярності виявився у технології NFC . В Європі, Африці, на Близькому Сході її використання знизилось на 18%. Класична зовнішня реклама є ефективним інструментом геолокаційні маркетингу. Найбільше зростання використання цього маркетингового інструменту в 2019-2020 році відзначений на ринку Північної Америки (+ 21%). Опитування про причини привабливості геолокаційні маркетингу дав наступні результати: - 46% респондентів в світі привертає таргетинг ; - 21% оцінили можливість збільшення показника Brand Recall ; - 17% найважливішим вважають збільшення числа продажів. Геолокаційні сервіси все більш широко використовуються в маркетингових цілях. Розміщення реклами в додатках мобільних гаджетів при грамотному підході приносить хороші результати.