Як підвищити ефективність зовнішньої реклами на цифрових носіях до 32%
Як підвищити ефективність зовнішньої реклами на цифрових носіях до 32%
Актуальна і корисна інформація в відповідний час - ось, що потрібно клієнтам.
На замовлення Clear Channel , JCDecaux UK і Posterscope було проведено дослідження з використанням методик нейробіології . Цей проект назвали «Моменти істини», а його основна мета: дізнатися, як релевантна інформація, подана в потрібний час в рекламному посланні, впливає на його ефективність.
Як проходило дослідження:
На першому етапі вивчали реакцію мозку 160 респондентів на той чи інший рекламний сюжет різних товарів і послуг.
На наступному етапі за допомогою спеціальної камери стежили за рухом очей людей, коли вони дивилися на рекламний носій. Таким чином вдалося оцінити увагу, що респонденти приділили кожному сюжету.
Фокус-групи з 280 чоловік показували відеоролик прогулянки по торговому центру, де розміщувалося 6 рекламних носіїв. Останні е цього їх запитували, які послання запам'яталися найбільше і як би вони оцінили їх креативність.
На останньому етапі за підсумками 6 рекламних кампаній дослідники зробили висновки про вплив релевантної реклами на рівень продажів.
Що вивчали:
Звичайну реклам у, в якій був відсутній релевантний контент.
Сюжети з урахуванням часу і дня тижня.
Рекламу з релевантним контентом, яка враховує погодні умови, місце розміщення, актуальні події в місті та світі і т. Д.
Висновки за підсумками цього дослідження:
● сюжети з урахуванням часу доби і дня тижня збільшують відгук на 12% в порівнянні зі звичайною рекламою;
● сюжети, які відповідають місцю, погодних умов або актуальним подіям підвищують вираженість реакції мозку на 18%;
● при поєднанні правильного часу і до онтекста дослідники отримали збільшення відгуку на 32%;
● інформація, відповідна часу доби і оточенню, на 6% краще утримує увагу перехожих;
● релевантне час і контекст збільшують запам'ятовуваність реклами на 17%.
Що стосується реальних покупок, то актуальний для людей контекст і час подачі інформації здатні збільшити продажі до 7% в порівнянні зі звичайною рекламою.