Зовнішня реклама в карантин: робити чи ні?
Зовнішня реклама завжди була одним з найбільш ефективних способів просування товарів і послуг: за допомогою великого білборда або ситілайта можна розповісти не тільки про свій бізнес, а й про різні акції, заходи. Якщо виконати кілька простих правил, то така реклама буде ще ефективніше і дієве. На що звернути увагу?
1. Місце для розміщення реклами. Не варто рекламувати ювелірні магазини в промисловій зоні або, навпаки, промислові товари в культурному центрі міста. Намагайтеся максимально правильно підібрати місце для розміщення зовнішньої реклами: подумайте, де найбільша концентрація ваших потенційних клієнтів.
2. Розкажіть про свої плюси. Пам'ятайте, що ваші конкуренти напевно також рекламують послуги: розкажіть про свої переваги, підкресліть сильні сторони співпраці саме з вами.
3. Дійте лаконічно. Використовуйте короткі слогани і фрази, які запам'ятаються аудиторії. Не намагайтеся на білборді або іншому майданчику розмістити занадто багато інформації - її просто не встигатимуть читати.
4. Застосовуйте сучасні технології: можна використовувати підсвічування реклами або зробити її об'ємною, щоб привернути увагу найбільшої кількості людей.
Реклама під час карантину Зовнішня реклама по праву вважається одним з кращих рішень, так як вона охоплює велику кількість людей, розташовується на площині цілодобово і привертає увагу своїми розмірами. Якщо ви сумніваєтеся в тому, чи робити рекламу під час карантину або в інше складний час - робіть. Думка, що така реклама тільки дратує населення - помилкове. Навпаки, коли ваші клієнти, а також потенційні клієнти будуть бачити, що ви не звертаєте рекламну акцію, вони будуть ставитися до вас позитивно. Реклама від улюбленого бренду в складний час дає населенню почуття спокою і задоволеності. Люди, які бачать таку рекламу, частіше думають про те, що все добре. При цьому реклама в складні економічні часи ще й вигідніше: звільняються багато майданчиків, їх оренда стає дешевше. При цьому частина ваших конкурентів йде з ринку, і вам потрібно залучити їх колишніх клієнтів. Якщо ви вирішили зробити рекламу на зовнішніх носіях в складний час, ви заслужите довіру і повагу з боку постійних і потенційних клієнтів. Адже вони хочуть бачити, що у бізнесу справи йдуть добре, і регулярна реклама - хороший спосіб це показати.