Реклама на білбордах в карантин: розмістити або утриматися?
Зовнішня реклама - ефективний спосіб для залучення потенційних клієнтів і утримання старих клієнтів.
Карантин - особливий час, коли життя в деяких галузях практично зупинилася, і починає повільно відновлюватися. Саме зараз важливо нагадати про свій бренд або компанії, розмістивши зовнішню рекламу на білбордах , сітілайтах та інших рекламних площах. Важливість підтримки зв'язку Карантин, пов'язаний з протидією поширення коронавируса COVID -19 , став потужним ударом для багатьох видів бізнесу. На жаль, сотні підприємств по всій країні припинили свою діяльність. Тому, у користувачів виникають питання: чи працює їх улюблений магазин, виробник одягу або техніки, меблевий салон і так далі. Не отримавши відповіді за допомогою звичної реклами, вони можуть звернутися в інші компанії. Виходячи з цього, можна виділити наступні причини для розміщення реклами на білбордах в карантин: 1. Підтримка зв'язку зі своєю аудиторією, показавши їй, що все добре і ви продовжуєте працювати. 2. Залучення нових потенційних клієнтів, які були клієнтами ваших конкурентів, що не пережили кризу. 3. Підтримка морального спокою аудиторії: коли вони побачать, що їх улюблений бренд продовжує себе рекламувати, це може знизити ступінь тривоги в кризу. 4. Багато рекламні площі звільнилися, завдяки чому можна знайти не тільки недорогі варіанти розміщення реклами, а й змінити звичне місце на більш вдале, яке було раніше зайнято вашим конкурентом. 5. Грамотна реклама допоможе вийти з кризи з мінімальними втратами - скористайтеся цією можливістю. Головне - вибрати рекламне агентство, яке зможе в найкоротші терміни запропонувати кращі варіанти розміщення вашої рекламної інформації на вулицях міста або на інших ділянках.