Сітілайти: оптимальний варіант для розміщення реклами
Існує безліч видів зовнішньої реклами - білборди , різні вивіски, лайтбокси, величезні щити (брандмауер). Всі вони мають свої особливості, переваги, недоліки. Але найбільш частими мешканцями міст є сітілайти. Адже вони дозволяють працювати з величезною аудиторією і є дуже ефективним інструментом.
Від чого залежить вартість реклами на сітілайтах?
Сітілайти представляють собою невеликі конструкції, з рекламною поверхнею не більше 1.8 м. Як правило вони мають внутрішнє підсвічування, одне або двостороннє зображення і захисну поверхню зі скла або прозорого пластика. Таким чином, їх можна використовувати практично скрізь - на пішохідних переходах, уздовж тротуарів, автомобільних магістралей, а також на зупинках.
На те, скільки буде коштувати оренда щита впливає ряд факторів:
- географічне розташування. Чим більше населений пункт і чим більше аудиторії буде доступна така реклама, тим дорожчий вона буде. Так наприклад, в центрі міста ціна сітілайтів може бути в кілька разів вище, ніж на околиці;
- кількість рекламних носіїв. Більшість агентств робить хорошу знижку при великому замовленні. Таким чином знижується вартість оренди кожного об'єкта;
- тривалість використання. Також агентства роблять знижку і при укладанні оренди на тривалий період;
- сторона щита. Це особливо стосується конструкцій, розташованих уздовж доріг. Дорожчий, але в той же час і ефективною буде та сторона, яка контактує одночасно з пішоходами та автомобілістами. Протилежна ж поверхню, доступна тільки для перехожих, тому буде коштувати на порядок менше.
Є безліч причин вибрати саме цей тип наружки. По-перше, за рахунок підсвічування, вона зможе залучити погляди навіть в темний час доби. По-друге, вона забезпечує більш тривалий контакт на відміну від тих же білбордів і не вимагає великих матеріальних витрат, як брандмауери.
Цільова аудиторія
Цей рекламний носій орієнтований в основному на пішоходів, хоча, конструкції, встановлені вздовж доріг взаємодіють також з автомобілістами, а також пасажирами громадського транспорту. До речі одним з переваг даного виду реклами є зручне розташування інформації, як раз на рівні очей. Тому людина мимоволі зверне увагу на вміст і воно обов'язково відкладеться на підсвідомому рівні. До речі, з цією метою часто встановлюють відразу кілька конструкцій, щоб інформація запам'яталася ще краще.
Як правильно використовувати сітілайти?
Мета кожної рекламної акції - привернути увагу якомога більшої кількості потенційних клієнтів. Тому рекомендується встановлювати конструкції в найжвавіших місцях. Зазвичай це центральна частина міста, пішохідні зони, автомобільні магістралі, локації, розташовані поруч з популярними громадськими закладами. Щоб сітілайти якомога частіше притягували погляд потенційних клієнтів слід дотримуватися простих правил:
- віддавайте перевагу місцям, де найчастіше виникають автомобільні пробки, а також перехрестя зі світлофорами і зупинки громадського транспорту;
- якщо місцевість перевантажена рекламними щитами, краще відмовити від такої локації. Тут сітілайт просто загубиться і його ефективність буде незначною;
- грамотно розроблений дизайн - запорука успіху. Важливо, щоб інформація на рекламному майданчику добре читалася і була короткою.
Також щоб підвищити ефективність цього виду зовнішньої реклами необхідно враховувати цільову аудиторію. Наприклад, якщо необхідно розкрутити продуктовий бренд, подбайте про те, щоб лайтбокси знаходилися поруч з торговими центрами, де продається даний товар.
Зовнішня реклама здатна в рази збільшити продажі і попит на послуги, головне, ретельно продумати всі нюанси - правильно вибрати зображення, текст, кольорове оформлення і локацію!