Як підвищити ефективність зовнішньої реклами?
Реклама є найважливішою складовою практично будь-якого бізнесу. З її допомогою виходить залучити нових клієнтів, а значить підвищити дохід. Один з найбільш прогресивних і затребуваних методів розкручування бренду є зовнішня реклама. До цього типу належать білборди , вивіски та інші споруди, розташовані на відкритій місцевості.
Секрети ефективності зовнішньої реклами
Цей тип пропаганди несе інформаційний характер і здатний показати відмінні результати. А все завдяки тому, що така реклама розташовується в людних місцях і привертає увагу широкої аудиторії. У ній вдало поєднується корисна і манлива інформація про послуги і видах діяльності компанії. Існують наступні типи зовнішньої реклами:
- тимчасова. Зазвичай розміщується на кілька тижнів;
- сезонна. Працює така пропаганда в певний період, наприклад якщо це літнє кафе на море, то його реклама актуальна в теплу пору року;
- постійна (більше 8 місяців).
Даний спосіб просування товарів і послуг є дуже ефективним. По-перше, якщо людина бачить вивіску, банер, білборд, то у нього вже складається враження, що рекламований продукт якісний, тому що виробник не поскупився і вклався в його рекламу. По-друге, вона діє на підсвідомість. Проходячи повз вивіску з будь-яким товаром ми мимоволі звертаємо на нього увагу і потім, бачачи його на полицях магазинів, рука автоматично тягнеться за знайомим продуктом. По-третє, на банерах розміщують найважливішу і актуальну інформацію, таким чином, клієнту достатньо кількох секунд, щоб все дізнатися про товар.
Потрібно відзначити, що цей спосіб є самим ненав'язливим. Рекламні вивіски не викликають роздратування на відміну від пропаганди на телебаченні, радіо і спливаючих в інтернеті віконець. А конструкції, на яких кріпляться банери досить міцні, надійні. Також цей вид реклами буде коштувати відносно недорого, при цьому публіка в будь-якому випадку ознайомиться з викладається інформацією, в той час як флаєр можуть викинути, навіть не ознайомившись зі змістом.
Види зовнішньої реклами
За функціональністю така реклама ділиться на іміджеву, стаціонарну і мультивізійні. Останні два типи спрямовані на досить вузьку аудиторію. Відмінною рисою стаціонарної реклами є унікальність, в той час як мультивізійні має більш простий дизайн. У ній зазвичай поєднується не більше 4х графічних стилів. Іміджева ж реклама розрахована на вже розкручені бренди, які знаходяться на ринку більше 3х років. В цьому випадку використовуються дорогі матеріали, унікальний дизайн, тому коштувати виготовлення такої реклами буде чимало. Але і якість таких конструкцій бездоганне. До даного типу відноситься реклама на брендмауерах , яка володіє значними розмірами, розрахована на величезну кількість народу і дозволяє застосовувати найкреативніші рішення при її виготовленні.
Також класифікація здійснюється в залежності від конструкційних особливостей і матеріалу. До бюджетних варіантів відносяться банери, несвітлові вивіски, світлові короби, рядок, що біжить, маркіза. Останні, як правило, кріпляться до основної вивісці, тому що їх досить проблематично читати. Установка ж світлового короба дозволить привернути увагу публіки, без витрат на електроенергію. А все тому що для його виготовлення використовують спеціальний світловідбиваючий матеріал, який переливається при найменшому попаданні світла.
Як зробити рекламу корисною?
Як би оригінально не була оформлена зовнішня реклама, пам'ятайте, що головна її мета - зацікавити користувача в конкретних послугах якому продукті. Тому щоб клієнт не зазнав розчарування через те, що дійсність не відповідає очікуванню, така реклама повинна нести тільки достовірну інформацію. Також слід керуватися такими критеріями при створенні реклами:
- скільки людей проживає в вашому населеному пункті і для якого відсотка будуть актуальні послуги, що надаються? Орієнтуйтеся в першу чергу на потенційного клієнта;
- кількість точок. Об'ємність банера безпосередньо залежить від кількості точок продажів - магазинів, барів, салонів;
- запорука успішної рекламної акції - достатня кількість переглядів. Іншими словами розташувати баннер слід в місцях масового скупчення споживачів, наприклад, торгових центрах, жвавих перехрестях і т.д.
Обов'язково рекламуючи свої послуги гарненько продумайте, що саме може змусити клієнта звернутися саме до вас, а не конкуренту та використовуйте це в проведенні агітації.
Основні способи підвищення ефективності
Сучасна зовнішня реклама дозволяє поєднувати в собі кілька стилів, також можливі різні способи розміщення. Наприклад сітілайти розташовуються на тротуарах і орієнтовані на що проходять повз пішоходів, а білборди більше розраховані для водіїв. Вивіску же можна встановити на найвищій будівлі, головне отримати дозволу на таке розміщення.
Корисні поради, що дозволяють підвищити ефективність зовнішньої реклами:
- ненав'язливий контраст. Дуже важливо щоб в очі впадала саме ваша вивіска, тому вона повинна чимось відрізнятися на тлі інших банерів. Наприклад мати оригінальну форму і дизайн;
- використовуйте не більше 5 основних кольорів. Занадто строкаті, а також надто яскраві неонові реклами свідчать лише про несмак і відразу викличуть негативні враження. Також важливо щоб вивіска поєднувалася з фасадом будівлі, на якому вона розташована;
- грамотно підібраний шрифт - запорука успіху. Для подачі основної інформації необхідно використовувати великі, об'ємні букви, а додатковою - шрифт трохи менше;
- стислість. Уникайте довгих водяних пропозицій. Їх ніхто не буде читати;
- оціните вивіску з усіх ракурсів. Навіть якщо вона виглядає бездоганно на фасаді вашої фірми, не лінуйтеся, відійдіть подалі і оціните загальний вигляд з іншого ракурсу. Бажано розміщувати рекламу так, щоб її не загороджували ні дерева, ні будівлі, ні інші конструкції;
- не забуваємо про логотип. Крім назви фірми, на вивісці обов'язково повинен красуватися розпізнавальний знак компанії. Адже дуже часто люди орієнтуються саме на логотип. Також розмістіть актуальну інформацію про поточні акції, знижки та особливих пропозиціях;
- підсвічування - відмінний спосіб виділиться на тлі сірої маси. Такі вивіски виглядають дуже яскраво і ефектно, також підсвічування допоможе чітко розібрати всю інформацію навіть в нічний час доби. Правда використовувати її поблизу житлових будинків неактуально.
- не заощаджуйте на послугах дизайнерів. Талановитий фахівець зможе перетворити просту рекламу в справжній витвір мистецтв. А адже оригінальна конструкція, забарвлення, що поєднуються з грамотно розташованим контентом обов'язково будуть помічені більшістю;
- дізнайтеся думку людей. Щоб не помилитися, можна заздалегідь провести соц опитування. Він може бути анонімним. Встановіть на голосування відразу кілька варіантів. Пам'ятайте банер повинен справити враження саме на оточуючих, тому не соромтеся запитати їх думки.
Пам'ятайте від якості, правильної установки і грамотно підібраного дизайну реклами залежить процвітання вашого бізнесу.