Помилки в зовнішній рекламі, які пожирають ваші гроші
Ефективна зовнішня реклама дозволить за найкоротші терміни розкрутити бренд і призведе до процвітання бізнесу. Сьогодні існує безліч способів заявити про себе - реклама на білбордах , сітілайтах, оригінальні вивіски і флаєра. Але щоб результат дійсно не розчарував необхідний професійний підхід при виготовленні, а також безпосередньому розміщенні зовнішньої реклами.
Помилки, яких припускаються при створенні зовнішньої реклами
Не важливо чи є ви початківцям бізнесменом, тільки що відкрили свою справу або ж уже маєте розкручену фірму. У будь-якому випадку без рекламної кампанії нікуди не дітися. Але іноді буває що вона приносить недостатній результат, а значить є збитковою.
Отже, щоб наружка перетворилася на потужний інструмент, слід уникати наступних помилок, які часто допускають при її виготовленні:
- занадто багато інформації. Врахуйте що білборд, вивіска, брандмауер і інші носії повинні швидко справити враження (в перші кілька секунд). Тому потрібно бути гранично коротким. Уникайте довгих речень, викладіть лише найнеобхіднішу інформацію, все інше клієнт дізнається з інших рекламних джерел. Так що перше правило зовнішньої реклами - будьте лаконічні;
- дотримуйтеся потрібного формату. Один з важливих моментів - матеріал повинен готуватися індивідуально для кожного виду рекламного носія. Адже те, що добре виглядає на сітілайтах буде безглуздо виглядати на транспорті, а журнальний сюжет, призначений для читача, не підійде для білбордів. Тому не варто тулить один формат до всіх видів зовнішньої реклами;
- нудьга. Який би серйозної ні була ваша компанія, нудний і непоказний дизайн зовнішньої реклами, а також контент без родзинки - утопія, яка ніколи не залучить нових клієнтів. Головна мета будь-якої рекламної акції - зацікавити публіку з перших секунд, зачепити за живе. Завжди пам'ятайте про це;
- поєднання непоєднуваного. Наприклад гасло - "Справжня італійська плитка, зроблена в Україні" звучить безглуздо. Продумайте кожне слово, тому що воно повинно відповідати своїм значенням. А неграмотно складений контент лише стане причиною, яка викликає у клієнтів негатив;
- невдалий логотип. Це, напевно, перше на що потрібно звернути увагу при створенні компанії. Адже даний розпізнавальний знак має таке ж значення, як і назва. Якщо не можете визначитися між декількома варіантами, проведіть соцопитування, думка людей допоможе підібрати підходяще лого;
- недостатній заклик до дій. Як би безглуздо це не звучало, але якщо не вказати клієнту що необхідно діяти, він не почне.
Всі ці помилки, допущені на етапі розробки зовнішньої реклами призведуть до її недостатню ефективність, а значить витраченого даремно бюджету. Не скупіться і скористайтеся послугами професійних дизайнерів і фахівців з контенту. З їх допомогою вийде створити потужний піар і розкрутити навіть початківець бізнес.
Головні помилки, яких припускаються під час розміщення
Але, навіть якщо вдалося зробити дійсно ефективну зовнішню рекламу, не потрібно розслаблятися, адже необхідно ще грамотно її використовувати, а саме розмістити. Пам'ятайте чим більше потенційних клієнтів побачать ваш посил, тим активніше буде розвиватися справа. При цьому багато хто готовий витрачати колосальні суми на створення реклами і економити на її розміщенні. Наприклад замовити одиничний білборд, як ніби він призначений для боса, який їздить по одній і тій же дорозі. Даний варіант ні до чого доброго не приведе. Не скупіться, потрібно використовувати всі інструменти - орендувати сітілайти , білборди, встановити яскраві вивіски і задіяти громадський транспорт!
Ще одна причина, через яку зовнішня реклама може потерпіти невдачу - неправильно підібране місце розміщення. Це дуже важливий момент, адже кампанія повинна проводитися в тих місцях, де найбільша концентрація потенційних клієнтів.
Грамотна рекламна кампанія - важлива складова будь-якого бізнесу. Причому деякі її технології були розроблені кілька сотень років тому і не втратили актуальності до теперішнього часу. Зробити дійсно продає рекламу нелегко, це вимагає особливого професіоналізму, в іншому випадку бюджет буде витрачений даремно і замість прибутку, вас очікують лише розчарування!