Як правильно розміщувати рекламу на сітілайтах
Ефективна і продає реклама значно підвищує продажі і сприяє процвітанню бізнесу. Існує безліч способів пропаганди послуг і товарів. Одним з найбільш затребуваних методів є розміщення реклами на сітілайтах. Яскраві і красиві конструкції обов'язково привернуть увагу пішоходів і навіть автомобілістів, потрібно тільки відповідально поставитися до вибору місця їх розміщення, а також грамотно продумати дизайн.
Головні переваги реклами на сітілайтах
Сітілайти - невеликі бокси з рекламною площею від 1,2 до 1,8 м. Зазвичай ці вироби є двосторонніми, а внутрішнє освітлення робить їх помітними не тільки вдень, але і вночі!
Даний вид має безліч переваг:
- забезпечують більш тривалий контакт з публікою, на відміну від більшості типів зовнішньої реклами;
- "працює" цілодобово завдяки вбудованій підсвічуванні;
- інформативність. Потенційні клієнти можуть детально ознайомитися з важливою інформацією про товар або послуги, що призводить до збільшення попиту;
- двосторонні конструкції дозволяють одночасно рекламувати 2 продукту;
- можливість встановлювати в таких місцях, де не можна розмістити іншу зовнішню рекламу - на пішохідних переходах, зупинках;
- оптимальне розташування - на рівні очей, завдяки чому людина мимоволі ознайомиться з розміщеною інформацією;
- швидка установка конструкції;
- на відміну від звичайних паперових плакатів, такі об'єкти не бояться ні дощу, ні ультрафіолету, ні інших примх погоди.
Така зовнішня реклама може бути орієнтована як тільки на пішоходів, так на перехожих та автомобілістів, на відміну від тих же білбордів , які "працюють" переважно тільки з водіями. Залежно від того на яку групу розрахована дана реклама залежить вибір її розташування і дизайну.
Особливості розміщення реклами на сітілайтах
Через незначні габаритів розмістити такий рекламний носій можна де завгодно. Але щоб вона дійсно сприяла розвитку бізнесу необхідно вибирати найбільш людні місця. Зазвичай сітілайти встановлюють в центральній частині міста, на пішохідних зонах або уздовж автомобільної магістралі. Щоб підвищити ефективність пропаганди ставлять кілька носіїв один за одним. Таким чином вміст краще відкладеться в голові у потенційних клієнтів і реклама буде діяти на підсвідомому рівні. Особливо якщо конструкція відрізняється від звичайної і має оригінальний дизайн, так що її розробку краще довірити професіоналам.
Також дуже важливо правильно продумати вміст плаката, адже грамотний контент забезпечить успіх, в той час як поганий дизайн і безглузда інформація викликатимуть тільки негативні емоції у публіки.
Вартість оренди сітілайтів залежить від ряду факторів. По-перше, грає роль потенційний охоплення, чим більше людей звернуть увагу на рекламований об'єкт, тим більше шансів збільшити приплив клієнтів. Так що на трафік впливає розмір міста, безпосереднє місце розміщення носія. Наприклад ціна на околиці населеного пункту може бути значно нижче, ніж в центрі. Якщо конструкція розташована уздовж дороги, то має значення і її сторона. Так більш дорогої буде поверхню, повернена до зустрічного потоку. Вона контактує одночасно з пасажирами і пішоходами.
Ще один фактор, що впливає на вартість - кількість сітілайтів і тривалість оренди. Чим більше носіїв буде задіяно, тим нижче буде цінник кожного окремого об'єкта. Теж правило стосується і терміну експлуатації. Так якщо плануєте укласти договір на місяць, то ціна використання ситілайта буде вище, ніж при установці їх на півроку і більше тривалий час.
Даний вид реклами сьогодні є дуже затребуваним і широко використовується як для швидкого, так і довгострокового піару.