Як ефективно розмістити рекламу
Сучасні реалії такі, що продуктивне ведення бізнесу без активного просування товарів і послуг неможливо. Реклама, розміщена в інтернеті і друкованих ЗМІ, в сукупності охоплює менше аудиторії, ніж інформація, виведена на великі екрани, білборди і вивіски, що зустрічаються на шляху.
Нюанси створення та розміщення реклами
Реклама товарів і послуг повинна бути доступною для сприйняття всіма платоспроможними віковими категоріями. Однією з умов для правильного сприйняття рекламної продукції, яке потрібно дотримати для досягнення мети, є можливість донести споживачам головну думку проекту за мінімально короткий час. Саме тому маркетингові агентства, займаючись розробкою рекламних макетів, найчастіше вдаються до методів просування, механізм дії яких заснований на асоціаціях.
Іншим важливим умовою, необхідною для оптимального просування продукції, є правильна подача інформації. Сліпе копіювання реклами брендів – це крок в нікуди.
Головними помилками, які призводять до неефективності рекламних кампаній і відсутності продажів, є:
- неправильне розташування стендів;
- відсутність інтересу у споживача (занадто дорогий товар або непотрібний цієї категорії людей);
- необ'єктивні доводи і аргументи на користь придбання.
Не варто сподіватися на успіх, якщо в товарі чи послузі відчуває потребу вузьке коло людей. Домогтися уваги потенційних покупців можна за допомогою правильного розподілу пріоритетів. Інформація, подана в рекламі, повинна бути доступною для сприйняття і розуміння широкого кола споживачів, а товар – повинен мати презентабельний вигляд і виглядати дорогим.
Частими помилками, які призводять до відсутності очікуваного ефекту рекламної діяльності, можна назвати недосконалість образу товару і надлишок інформації, через які споживач втрачає можливість « зловити » думка маркетолога.
Стратегія масового маркетингу
Переслідуючи бажання привернути увагу потенційних споживачів, маркетингові агентства вдаються до різних стратегій просування інформації. Однією з найбільш затребуваних і доступних для впровадження є стратегія масового маркетингу.
Її специфічною відмінністю від інших методів стимулювання продажів і охоплення аудиторії вважається повна відмова від сегментації ринку і подальше за цим:
- масове виробництво типової продукції;
- масштабне поширення інформації про неї;
- створення особливого образу і навіювання довіри до товару;
- спонукання до прояву потреби на побутовому рівні (за допомогою асоціацій);
- стимулювання збуту товару у великій кількості.
Конструктивною особливістю даного методу поширення інформації є відсутність вивчення потреб покупців. Визначити ефект від проведених заходів можна лише за кількістю споживання рекламованої продукції.
Найбільш успішними прикладами використання прийомів масового маркетингу є всесвітньо відомі бренди, такі як Кока-кола, Нестле, Проктер енд Гембл. Їх « коником » є робота на широку аудиторію споживачів, помітні заголовки і часта поява відомих логотипів в засобах масової інформації.
Реклама в крокової доступності – робота на результат
Розміщення рекламної продукції в людних місцях допомагає привернути увагу великої групи потенційних покупців. Помітні і запам'ятовуються заголовки, привабливий зовнішній вигляд і інформативність – це те, що допоможе швидко зробити продукцію затребуваною.
Якщо правильно визначити місце розташування реклами, то вже в короткі терміни можна побачити успіх кампанії. Поблизу гіпермаркетів побутової техніки невеликої банер невисокою цінової категорії з інформацією про мега-розпродажу спрацює набагато швидше, ніж дорожчий сітілайт з ідентичною рекламою, розташований в жвавому і густонаселеному районі, але на віддалі від місця акції.
Часто збільшення обсягу продажів відзначається при вигляді доступних за ціною товарів від відомих виробників або брендів. Але така продукція з огляду на впізнаваності ТМ і довіри до неї в рекламі, як такої, не потребує.